Song Lyrics !!

#1
Worst, rudest, dirtiest or downrite just sh*te ! Wot tickles your fancy ?

Im only mentioning this as it seems a lot of you guys mention this when viewing some bit of stuff .....

"Shake for me girl, I wanna be your BACK DOOR MAN" - Led Zepellin, Whole lotta love.
:twisted: Something we should know Robert Plant ? lol
 
#2
Dandy-Angus said:
Worst, rudest, dirtiest or downrite just sh*te ! Wot tickles your fancy ?

Im only mentioning this as it seems a lot of you guys mention this when viewing some bit of stuff .....

"Shake for me girl, I wanna be your BACK DOOR MAN" - Led Zepellin, Whole lotta love.
:twisted: Something we should know Robert Plant ? lol
Deep Purple - Knocking At Your Back Door:


Sweet Lucy was a dancer
But none of us would chance her
Because she was a samurai
She made electric shadows
Beyond our fingertips
And none of us could reach that high

She came on like a teaser
I had to touch and please her
Enjoy a little paradise
The lock was in my pocket
When Lucy met the rocket
She never knew the reason why

I can't deny it
With that smile on her face
Oh it's not the kill
It's the thrill of the chase

Feel it coming
It's knocking at the door
You know it's no good running
It's not against the law
The point of no return
And now you know the score
And now you're learning
What's knockin' at your back door

Sweet Nancy was so fancy
To get into her pants
We had to be the aristocracy
The members that she toyed with
At city club were something in diplomacy

So we put her on the hit list
Of a common cunning linguist
A master of many tongues
And now she eases gently
From her Austin to her Bentley
Suddenly she feels so young

I can't deny it
With that smile on her face
Oh it's not the kill
It's the thrill of the chase

Feel it coming
It's knocking at the door
You know it's no good running
No it's not against the law
The point of no return
Now how you know the score
And now you're learning
What's knockin' at your back door

Sweet Lucy was a dancer
But none of us would chance her
Because she was a samurai
She made electric shadows
Beyond our fingertips
And one of us could reach that high

I can't deny it
With that smile on my face
Oh oh, it's not the kill
It's the thrill of the chase

Feel it coming
Knocking at your door
You know it's no good running
No it's knocking at your door
Knockin' at your back door
 
#4
She's a witch, a bat
A bona fide bore
What's more, she snores
And that is a fact
Cows eyes lie
Yes, it's time to resist
How did I ever get into this?
How could I ever
Have kissed that bitch?
So what if she has
Got big tits

No Chump Love Sucker - RHCP
 
#5
Dandy-Angus said:
Worst, rudest, dirtiest or downrite just sh*te ! Wot tickles your fancy ?

Im only mentioning this as it seems a lot of you guys mention this when viewing some bit of stuff .....

"Shake for me girl, I wanna be your BACK DOOR MAN" - Led Zepellin, Whole lotta love.
:twisted: Something we should know Robert Plant ? lol
all well and good but its not the Backdoor Man!!

Argh! Huh!
Whoah, yeah.
Yeah! C'mon! Yeah!

Oh, yeah, I'm a — yeah, I'm a back door man,
I'm a back door man.
The men don't know,
But the little girls understand.

Well, all you people, they're tryin' to sleep,
I'm out to makin' with my midnight creep— yeah,
'Cause I'm a back door man.
The men don't know
But the little girls understand.
All right, yeah!

You men eat your dinner,
Eat your pork and beans
I eat more chicken
Any man ever seen — yeah, yeah.

I'm a back door man — wha!
The men don't know
But the little girls understand.

Well, I'm a back door man,
I'm a back door man.
Whoa, baby — I'm a back door man.
The men don't know
But the little girls understand.

- The doors, backdoor man.
 
#6
Yeah, you're sitting on your arrse in your dirty clothes
You're looking a mess, you're picking your nose
Woman
You're a fecking mess

Your tits are big but your brains are small
Sometimes I wonder you got any brains at all
Woman
Ah stuff yourself

Well feck you, feck you
Don't you tell me what to do
Woman
Ah feck off

I've got my deed, I've married you
What did I do to deserve you?
Woman
Why me?
 
#7
Well I've fecked this
And I've fecked that
And I've even fecked a schoolgirl's crack
So what, so what
So what, so what you boring little cnut
Who cares, who cares about you
Who cares, who cares about you
You, you, you, you....
 
#8
From a great band in late 70's and early 80's. I give you the Dead Kennedys.

Went to a party

I danced all night

I drank sixteen beers

And I started up a fight



But now I am jaded

You're out of luck

I'm rolling down the stairs

Too drunk to f uck



Too drunk to f uck

Too drunk to f uck

Too drunk, to f uck

I'm too drunk, too drunk, too drunk to f uck



I love your stories

I like your gun

Shooting out truck tires

Sounds like loads and loads of fun



But in my room

Wish you were dead

You ball like the baby

In Eraserhead



Too drunk to f uck

Too drunk to f uck

Too drunk to f uck
I'm too drunk, too drunk, too drunk to f uck

Too drunk to f uck
Hmm

Too drunk to f uck

I'm too drunk, too drunk, too drunk to f uck
 
#9
The Sex Pistols - Friggin in the Riggin


It was on the good ship Venus By Christ, ya shoulda seen us
The figurehead was a whore in bed
And the mast, a mammoth penis

The captain of this lugger
He was a dirty bugger
He wasn't fit to shovel shit
From one place to another

Chorus:
Friggin' in the riggin'
Friggin' in the riggin'
Friggin' in the riggin'
There was fuck all else to do


The first mate's name was Morgan
By Christ, he was a gorgon
Ten times a day he'd stop and play
With his fuckin' organ

The first mate's name was Cooper
By Christ he was a trooper.
He jerked and jerked until he worked
Himself into a stupor

Chorus

The second mate was Andy
By Christ, he had a dandy
Till they crushed his cock on a jagged rock
For cumming in the brandy

The cabin boy was Flipper
He was a fuckin' n--ger
He stuffed his ass with broken glass
And circumcised the skipper

Chorus

The Captain's wife was Mabel
To fuck she was not able
So the dirty shits, they nailed her tits
Across the barroom table

The Captain had a daughter
Who fell in deep sea water
And by her squeals we knew the eels
Had found 'er sexual quarters
 
#10
Dandy-Angus said:
Worst, rudest, dirtiest or downrite just sh*te !
Entrails Ripped From A Virgin's Cunt

Alive alone now that they've gone dead but unburied
I've seen it unfold, terrible scenes of agony
Eyes in the darkness
Echoing their madness

The sights that have passed before them
Watching as though it has never happened
Now I only listen to what is not spoken

Murder, hatred
Anger, Savage
Killings I have caused
more than can be counted
orgies of sadism
And sexual perversion
Virgin
Tied to my mattress
Legs spread wide
Ruptured bowel, yanked
From her insides
Devirginized with my knife
Internally bleeding
Vagina, secreting
her blood-wet pussy
I am eating
on her guts I am feeding
Mutilated with a machete
I fucked her dead body
The first and last
Your life's only romance
My knife's jammed in your ass
As you die you orgasm

Pass on to the dead
Nerve trembling convulsions
No longer looking human

I never see them, but I know they're there
Locked in my subconcious
Obscene memories I thought I'd forgotten
Haunting unrealities
Tear at me
Hold her arms
Her mouth taped shut
Screams unheard
Out pour her guts

Layers of flesh peeling away
Languish in your own decay
descriptions of my killings
bone chilling

Terror, tear, her
Virgin cunt

Virgins are my victims
Their tight interiors I explore
Sharpened utensils of torture
Now inserted inside of her
Sex organs extracted for eating
On her liver I am gnawing

Forbidden lust for guts
Ripped from her cunt
Tears of blood cry down her thigh

I ram my fist inside her hole
From her crotch piss now flows
Rectum filled with shit
I fucked her emptied body
Until she became stiff


That little ditty was penned by a delightful group of musicians called Cannibal Corpse.I believe MDN plays tamborine for them.
 
#12
This song was written by me and is dedicated to some of the women that frequent Harry’s bar in Catterick.
To the tune of Justin Timberlake Sexy Back.
This is Dirty Fat.

[Verse 1]
You’ve got that dirty fat
A muffin top and a lardy back
You stink of p!ss and sweat and that’s a fact
You’re a munter and your tw@t is slack.
Take em' to the Gym

[Bridge]
Dirty fat
You need a salad
and you need a shave
yeah your minge is like a rancid cave
It's just that no one wants you on their face

Take em' to the chorus

[Chorus]
Come here girl
Go ahead, go to the gym
stop eating lard
Go ahead, go to the gym
KFC
Go ahead, go to the gym
running is free
Go ahead, go to the gym
Let me see what you're working with
Go ahead, go to the gym
Look at those hips
Go ahead, go to the gym
you know your vile
Go ahead, go to the gym
waist size is a mile
Go ahead, go to the gym
don’t get your sexy on
Go ahead, be go to the gym
don’t get your sexy on
Go ahead, go to the gym

[X6]

Don’t get your sexy on

[Verse 2]
You’ve got that dirty fat
Them boys take bets on who will ride your ass
lets count how many you let lick your crack
Cause you’re a horrid dirty fetid mass,
Take em' to the gym
Bridge]

[Chorus]

[Verse 3]
you’ve got that dirty fat
Them other boys fear you might attack
get up the duff a spread a dose of clap
Cause she'll fcuk your mates, your uncles and your dad
Take em' to the gym

[Chorus]

D86 :D
 
#17
trowel said:
bawbag said:
If you don't want to f*ck me baby, baby f*ck off.
:D I remember that Bawbag. who did it? Let me know.
Wayne County & The Electric Chairs

link
 
#19
#20
I'm the president of showbiz, my name is Charlie
I'm a cocksucking asshole, that's what they call me
Here from my Hollywood tower I rule
I'm lying motherfxcker, the chainsaw's my tool

Wasp

Chainsaw Charlie
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JoeCivvie The NAAFI Bar 5
rmgbem The NAAFI Bar 49
B The NAAFI Bar 107

Similar threads


Latest Threads

Top