• ARRSE have partnered with Armadillo Merino to bring you an ARRSE exclusive, generous discount offer on their full price range.
    To keep you warm with the best of Merino gear, visit www.armadillomerino.co.uk and use the code: NEWARRSE40 at the checkout to get 40% off!
    This superb deal has been generously offered to us by Armadillo Merino and is valid until midnight on the the 28th of February.

Prince of Wales Stitch Up Undone

#1
http://news.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/06/13/nprin13.xml

George Smith, the former royal valet whose lurid allegations seven months ago called into question the Prince of Wales's fitness to become king, is exposed today as a desperate man who will lie on oath for money.

Mr Smith, who was paid more than £60,000 by a Sunday newspaper for his scurrilous "story", has agreed that in return for a similar sum he would retract and admit that Prince Charles was never implicated in a homosexual incident with another royal servant.
There are pictures of Smith in the waste of trees version of the Telegraph today. He looks like a dosser.

http://news.telegraph.co.uk/opinion...xml&sSheet=/opinion/2004/06/13/ixopinion.html

Any ordinary citizen would almost certainly have sued for libel at the time of the original false allegation. But newspapers know that the Prince of Wales would not exercise that option: the prospect of a jury trial examining his entire private life is too demeaning for any heir to the throne to undergo

My contempt for Smith and chequebook journalism is considerable.
 
#2
Seadog said:
http://news.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/06/13/nprin13.xml

George Smith, the former royal valet whose lurid allegations seven months ago called into question the Prince of Wales's fitness to become king, is exposed today as a desperate man who will lie on oath for money.

Mr Smith, who was paid more than £60,000 by a Sunday newspaper for his scurrilous "story", has agreed that in return for a similar sum he would retract and admit that Prince Charles was never implicated in a homosexual incident with another royal servant.
There are pictures of Smith in the waste of trees version of the Telegraph today. He looks like a dosser.

http://news.telegraph.co.uk/opinion...xml&sSheet=/opinion/2004/06/13/ixopinion.html

Any ordinary citizen would almost certainly have sued for libel at the time of the original false allegation. But newspapers know that the Prince of Wales would not exercise that option: the prospect of a jury trial examining his entire private life is too demeaning for any heir to the throne to undergo

My contempt for Smith and chequebook journalism is considerable.
I quite agree Seadog,

The standards set are well below par to any normal standard
:(
 
#3
Mr Smith, who was paid more than £60,000 by a Sunday newspaper for his scurrilous "story", has agreed that in return for a similar sum he would retract
Anyone care to drop me £60 grand to make something up and a further £60 grand to retract?

I'm open to offers!!! 8O
 

Latest Threads