?Long index finger

#2
Dunno, I was looking at her t!ts.
 
#4
I had to go back for another look.
 

Biped

LE
Book Reviewer
#5
?? Index finger? WTF you talking about? They're t!ts.
 
#6
The Gaydar is bleeping.

Can you guess why? :roll:
 

Biped

LE
Book Reviewer
#7
Squiggers said:
The Gaydar is bleeping.

Can you guess why? :roll:
Yeah, cos she looks like Beth Ditto - a big fat dyke?
 
#8
Biped said:
Squiggers said:
The Gaydar is bleeping.

Can you guess why? :roll:
Yeah, cos she looks like Beth Ditto - a big fat dyke?
Nah, she looks just about shaggable, the Ditto-hippo on the other hand...

Christ. :x
 
#9
Squiggers said:
Biped said:
Squiggers said:
The Gaydar is bleeping.

Can you guess why? :roll:
Yeah, cos she looks like Beth Ditto - a big fat dyke?
Nah, she looks just about shaggable, the Ditto-hippo on the other hand...

Christ. :x
Education please? (I haven't got a clue what you're on about, who or what is Beth Ditto?
 
#10
Markintime said:
Squiggers said:
Biped said:
Squiggers said:
The Gaydar is bleeping.

Can you guess why? :roll:
Yeah, cos she looks like Beth Ditto - a big fat dyke?
Nah, she looks just about shaggable, the Ditto-hippo on the other hand...

Christ. :x
Education please? (I haven't got a clue what you're on about, who or what is Beth Ditto?
http://img523.imageshack.us/img523/2117/gossip3om3.gif

That hideous whale. Half decent singer though.
 
#12
Err, whilst I'd poke it for a laugh, am I the only one noticing the Hapsburg chin and the industrial strength bra to prevent carpet burned nipples?
 

Biped

LE
Book Reviewer
#14
Squiggers said:
That hideous whale. Half decent singer though.
I'll echo that - if she doesn't die of a heart attack, she'll mature into a brilliant singer.
 

Auld-Yin

ADC
Kit Reviewer
Book Reviewer
Reviews Editor
#20
jagman said:
milsum said:
So it's ok to be a chubster if you have mahosive chebs? Just so I'm clear on whether or not to eat this cake in front of me...
Yup, entirely acceptable
In fact skinny and mahoosive chebs is totally acceptable also. 8)
 

Similar threads

Latest Threads