German girl wants to chat to british soldiers

Hahahahahahahahaha, hahahahahahahaha. Dann beweis erstmal, dass Du auch Deutsch kannst. WAH.

If you want to chat, just enter the NAAFI chatroom.

German girl wants to chat to British soldiers?

You're in the wrong place for that my dear. The best this site can offer you is some old blokes, some fat Gareths, a wannabe plod and an Afghan male prostitute who wanks while watching Rambo 3.

ok...its loading but then it say i have been banned...geez i havent said a word yet so how come im banned already lol
Versuchs nochmal, vieleicht musst du deinen user/password nochmals eingeben.

ok...its loading but then it say i have been banned...geez i havent said a word yet so how come im banned already lol
because of all your other monikers that were banned using the same ip?

how are your pressure sores doing btw?

Versuchs nochmal, vieleicht musst du deinen user/password nochmals eingeben.
Or maybe not bother, as it's a crap wind up!

habs nochmal versucht...er läd und sagt mir dann ich wäre gebanned...außerdem sagt er mir ich soll irgend ein file runterladen...wenn ich darauf clicke kriege ich eine warnung meldung nach der nächsten....schade eigentlich :(

i am beginning to think that that is exactly what it is...keeps telling me im banned..then says i need to download something...whateveeeeeeeeeeeeer...any of you guys got facebook?

Versuchs einfach mittles der "chat" funktion oben an der seite zwischen "groups" und "directory". Was erhoffst Du Dir auf dieser Seite zu finden?

Viceroy, are you on a promise or what!? Check the English out, way too smooth for a local!

hab ich versucht...geht nichts...frustriert mich das ich von dem spacko stealth angemacht werde...blödes bla bla...habe versucht eine seite zu finden auf der man mit britischen soldaten chatten kann...und das war die einzige die ich gefunden habe...
wirklich erhoffen tue ich mir garnichts...dachte einfach vielleicht meldet sich ja ein netter kerl mit dem man nett quatschen kann und vielleicht ein bißchen spaß haben kann..mehr nicht

The German is too god for a squaddie, what do u reckon then?

New Posts