Anti Valentines

i just pm'd you to see if you'd seen this! -D
 
As soon as I saw the letters Valen... on the front page, I had to post.

Its )*(&*^*^)*&&*%%
 
Praetorian said:
As soon as I saw the letters Valen... on the front page, I had to post.

Its )*(&*^*^)*&&*%%
So cynical Prae and so young!! :numberone:
 
ach...its all a cover...he's got an account at Interflora really,bill running into thousands as we speak :)
 

BuztyBabe

War Hero
The original idea of Valentine's Day has been lost to commercialisation...I'd rather he attempted to make cheese on toast (adding pineapple rings as a special touch ;-) ) on any random day for me than forced to buy outrageously over-priced card and un-naturally grown roses that have no scent!!...grrrrr

Having said that...if it's heart felt, no matter what it is us girls love it all the same. Guess who's not getting any this year?...lol
 

BuztyBabe

War Hero
apart from yours Milkman ;-)
 

Dr_Chris

War Hero
Valentine's day really is a big pile of pustule laden bollocks. Cocks to it, I say.
 

gentlesoul

Old-Salt
Mr Gentlesoul asked yesterday if Valentine's Day was on the 21st or 22nd of February? I told him it was on April 1st. :biggrin:
 

MrsCR

Clanker
I hate feeling obliged to buy something... must be worse for blokes - expected to buy flowers and crap...
 
MrsCR said:
I hate feeling obliged to buy something... must be worse for blokes - expected to buy flowers and crap...
Only if they're sh*gging a coprophiliac, surely?
 

Biped

LE
Book Reviewer
If I'm going to pay for stuff on Valentines day, as far as I'm concerned I've laid out that money for something, and it isn't egg on toast.

Who says blokes are smpler than women:

For a bint, it's 'to say yo fecking love me', but for us blokes, it's nothing of the sort. We are actually saying 'look bint, I've done something nice or whatever, splayed out me readies and all that, so I don't want yer fecking appreciation unless you show it by letting me stick my thing in. If that ain't going to happen, you're a waste of space and my affections and you better sniff the bed when you cme home, it might not be your perfume".

See, we blokes can be quite thoughful and complicated too.
 
Biped said:
I don't want yer fecking appreciation unless you show it by letting me stick my thing in. If that ain't going to happen, you're a waste of space
Hmmm
Waste of space would also entail your "thing" being of a similar size to a cocktail stick, blunt ended of course, but with the minimum prodding effect........ :thumleft:
 

MrsCR

Clanker
_Artemis_ said:
MrsCR said:
I hate feeling obliged to buy something... must be worse for blokes - expected to buy flowers and crap...
Only if they're sh*gging a coprophiliac, surely?
I thought that was the traditional Valentine's Day gift package... shit, was I wrong?? I need to have words with CR (lucky he's away on Weds eh?)
 

billyx

War Hero
Hi all

it is annoying,feeling like you should have brought something when youve been with the bint 10yrs+

you get that expectant look and long stare,then you get the cold shoulder and another wasted nights fingerplay.

ive a bad short term memory due to smoking to much shit so thats my excuse and the upside is she thinks its a waste of money(bonus)a grounded misses mine is.:):)

commercial toss i agree,nothing beats a wadd of man juice running down there leg first thing:):)

steve
 

Top